Premijer sa privrednicima 2016

Undefined
Fotografija: 
Premijer sa privrednicima 2016
Premijer sa privrednicima 2016
Premijer sa privrednicima 2016
Premijer sa privrednicima 2016
Premijer sa privrednicima 2016
Premijer sa privrednicima 2016
Premijer sa privrednicima 2016
Premijer sa privrednicima 2016
Premijer sa privrednicima 2016
Premijer sa privrednicima 2016
Premijer sa privrednicima 2016
Premijer sa privrednicima 2016
Premijer sa privrednicima 2016
Premijer sa privrednicima 2016
Premijer sa privrednicima 2016
Premijer sa privrednicima 2016
Premijer sa privrednicima 2016
Premijer sa privrednicima 2016
Premijer sa privrednicima 2016
Premijer sa privrednicima 2016
Premijer sa privrednicima 2016
Premijer sa privrednicima 2016
Premijer sa privrednicima 2016
Premijer sa privrednicima 2016
Naslov: 
Premijer sa privrednicima 2016
Slika za album: 
Tip multimedije: 

Crnogorska privreda u 2014.

Undefined
Fotografija: 
Naslov: 
Crnogorska privreda u 2014.
Slika za album: 
Tip multimedije: 

Posjeta sajmovima u Turskoj

Pozivamo vas za učešće na sljedećim sajmovima:

- 23. Internacionalni  Sajam  drvne tehnologije- INTERMOB I 33.Internacionalni Sajam masina za obradu drveta- WOODTECH - 10. - 14. oktobar, Istanbul

- Internacionalni  Sajam  poljoprivrede- BURSA AGRICULTURE 2020 i 13. Internacionalni  Sajam  za stočarstvo- BURSA INTERNATIONAL STOCK BREEDING AND EQUIPMENT FAIR - 20. - 24. oktobar, Bursa

- 15. Internacionalni  Sajam za  hranu i piće- FOOD TECH EURASIA i 26. Internacionalni  Sajam  pakovanja- EURASIA PACKAGING - 21.-24. oktobar, Istanbul

Organizator pokriva troškove  smještaja  sa doručkom za dvije noći ,ulazak na sajam  ,transfer  od hotela do sajma .Smještaj će biti u renomiranom hotelu  sa 4 ili 5 zvezdica.Posjetilac ima obavezu  da plati samo svoje putne troškove.

Prijave slati na email vblecic@pkcg.org i adonis@adonis.com.mk  najkasnije do 1. oktobra 2020. godine

Undefined
Kratak opis: 

Kompanija "Adonis group", kao ekskluzivni predstavnik turske sajamske organizacije "Tuyap fairs" (www.tuyap.com.tr), u saradnji sa  Privrednim komorom Crne Gore organizuje posjete  sajmovima u Turskoj gdje će privrednici moći da se upoznaju sa dostignućima izlagača. Posjetiocima je moguće, ukoliko iskažu interes, organizovati sastanke sa izlagačima i drugim turskim kompanijama sa ciljem uspostavljanja poslovnih odnosa.

Fotografije: 
Vrijeme najave: 
Thursday, October 1, 2020 (All day)

Panel - IT otvara nove razvojne mogućnosti PRIJAVA

Spoznaja kapaciteta digitalnog koju upravo živimo i koju nam je nametnula pandemija otvorila je mogućnost da se u budućnosti brže digitalno transformišemo. Godinama unazad smo o digitalnoj transformaciji više pričali nego što smo je živjeli. Stvarali smo digitalnu infrastrukturu, ali je nismo koristili u punom kapacitetu. Razvijali smo servise koje su uglavnom koristii samo oni koji jasno vide digitalnu budućnost. Da li je trebalo da nam se desi korona, da nam se desi pandemija, pa da shvatimo da je naš najbolji i najbrži razvojni put i put u budućnost – digitalna Crna Gora.  

U okviru Trećeg paketa socio-ekonomskih mjera Vlade Crne Gore je nedvosmisleno prepoznala i pozicionirala potrebu razvoja IT sektora. Značajno mjesto u paketu povećanju i poboljšanju kapaciteta IT sektora,  kao zamajca i katalizatora razvoja crnogorskog društva i ekonomije. 

Privredna komora Crne Gore i Asocijacija menadžera Crne Gore i njihovi Odbori za ICT i digitalnu transformaciju organizuju panel sa ciljem da eminentni gosti koji su učestvovali u pripremi Trećeg paketa mjera objasne IT zajednici, ali i cjelokupnoj privrednoj javnosti u Crnoj Gori na koji način i kojim programima i aktivnostima Vlada planira da pomogne i ubrza razvoj IT sektora.

Panel će se održati 24. avgusta 2020. godine, sa početkom u 10.00h, u Privrednoj komori Crne Gore.

Poštujući epidemiološku situaciju i preporuke Nacionalnog koordinacionog tijela za zarazne bolesti, prisustvo panelu biće omogućeno online, putem platforme ZOOM. Pristupni link dobićete nakon REGISTRACIJE.


AGENDA

Moderator: Vladan Tabaš, predsjednik Odbora za digitalnu transformaciju AMM-a i član Odbora udruženja ICT PKCG

Panelisti: Sanja Damjanović, ministarka nauke; Branka Žižić, Generalna direktorka Direktorata za inovacije i tehnološki razvoj, Ministarstvo nauke; Radosav Babić, generalni direktor Direktorata za investicije, razvoj malih i srednjih preduzeća i upravljanje fondovima, Ministarstvo ekonomije; Velibor Bošković, direktor Naučno-tehnološkog parka 

10.00–10.15h Predstavljanje panelista; Kratak presjek stanja IT sektora u Crnoj Gori – Vladan Tabaš

10.15–10.30h IT i III paket socio-ekonomskih mjera Vlade Crne Gore – Sanja Damjanović

10.30–11.35h Panel diskusija; Pitanja i odgovori

11:35–11:45h Zaključci panelista

Undefined
Kratak opis: 

Čini se da smo domenu digitalne transformacije napredovali sporije od potrebne dinamike i to u vrijeme kada je ona postala uslov razvoja i napretka svakog društva. Digitalna transformacija  nije privilegija samo velikih i bogatih, već i velika šansa malih zemalja. Ona ne može pomoći da prevaziđemo ekonomski i društveni jaz,  ali njena primjena može da ubrza njegovo smanjenje.

Fotografije: 
Vrijeme najave: 
Monday, August 24, 2020 - 10:00

Konferencija: Od šaltera do klika – Završi elektronski

Situacija sa pandemijom korona virusa je umnogome izmijenila poslovne procese u javnoj upravi i ubrzala digitalizaciju javnih usluga. Sa druge strane i privreda je pokazala da svoje poslovanje mora da okrene digitalnoj transformaciji.

Šta se dešavalo prethodnih mjeseci na ovom polju, pogotovo ako se uzme u obzir digitalizacija javnih usluga za privredu? Šta država i privreda mogu zajednički da urade u narednom periodu da bi se ubrzali procesi digitalne transformcije u Crnoj Gori? – samo su neke od tema o kojima će se razgovarati na panelu ,,Od šaltera do klika – eUprava za privredu''.

Uživo prenos drugog panela možete pratiti na Facebook stranici Ministartsva javne uprave, od 11:10 časova.

9.30 - 09.45 Uvodna riječ

  • Suzana Pribilović, ministarka javne uprave
  • Aivo Orav, Šef delegacije i ambasador Evropske unije u Crnoj Gori (tbc)

09.45  - 11.10  I Panel: Od šaltera do klika - eUprava za građane

Penelisti:

  • Mirjana Begović, načelnica Direkcije za elektronsku upravu u  Ministarstvu javne uprave;
  • Milanka Baković, generalna direktorica Direktorata za građanska stanja i lične isprave u Ministarstvu unutrašnjih poslova;
  • Darko Kovačević, generalni direktor Direktorata za informaciono-komunikacione tehnologije pravosuđa i bezbjednost podataka u Ministarstvu pravde;
  • Stevan Ljumović, Načelnik Odjeljenja za Integralni zdravstveni informacioni sistem i eZdravlje u Ministarstvu zdravlja;
  • Džemal Lekić, direktor Centra za informacioni sistem Glavnog grada.

Moderatorka: Danijela Lasica

11.10 – 12.30 II Panel: Od šaltera do klika - eUprava za privredu

Panelisti:

  • Bojana Bošković, generalna direktorica Direktorata za finansijski sistem i unapređenje poslovnog ambijenta u Ministarstvu finansija;
  • Dušan Polović, generalni direktor Direktorata elektronsku upravu i informatičku bezbjednost u Ministarstvu javne uprave;
  • Nada Rakočević, Sekretarka Odbora udruženja informacionih i komunikacionih tehnologija u Privrednoj komori Crne Gore;
  • Dušan Banović, direktor za razvoj proizvoda i transformaciju u Crnogroskom Telekomu, Savjet stranih investitora;
  • Predrag Lešić, član Komiteta za digitalnu transformaciju Američke privredne komore.

Moderator: Vladimir Vulić

Undefined
Kratak opis: 

Ministarstvo javne uprave organizuje konferenciju: Od šaltera do klika – Završi elektronski, koja će se održati online u srijedu 29. juna 2020. sa početkom u 9:30h.

Fotografije: 
Od šaltera do klika – Završi elektronski
Vrijeme najave: 
Wednesday, July 29, 2020 - 09:30

Seminar - Registracija i promjene u Centralnom registru privrednih subjekata (CRPS)

Prezentacija i predavanje o toku postupka registracije i žalbenog postupka, nakon što je registracija odbijena je namijenjeno privrednicima koji obavljaju privredne djelatnosti na nivou Crne Gore, a naročito imajući u vidu činjenicu da taj proces obavljanja privredne djelatnosti započinje postupkom registracije i izdavanjem rješenja od strane nadležnog Centralnog registra privrednih subjekata.

Cilj predavanja je da se približi i pojednostavi postupak registracije (uključujući osnivanje i sve promjene podataka u privrednim subjektima) i da se daju odgovori na pitanja koja nijesu u dovoljnoj mjeri regulisana Zakonom o privrednim društvima.

U cilju uspješne realizacije događaja, kao i zbog ograničenog broja učesnika (30 učesnika), molimo da blagovremeno odredite predstavnike iz vašeg preduzeća, pri čemu će pravo prvenstva učešća biti prema redosljedu prijavljanja. Troškovi seminara su pokriveni projektom. Cijeneći da ćete prepoznati značaj ove teme, prisustvo možete potvrditi popunjavanjem prijave na LINK-u najkasnije do srijede 24.6.2020. godine do 9 h.

Telefon za informacije je: 020 230 605.

AGENDA

Seminar: Registracija i promjene u Centralnom registru privrednih subjekata (CRPS)

Predavač: Dijana Filipović, Sanja Bojanić

   9:50 - 10:00

Registracija

10:00 – 10:10

Pozdravna riječ: Mladen Perazić, Privredna komora Crne Gore

10:15 – 11:15

Prezentacija:Registracija i promjene u Centralnom registru privrednih subjekata (CRPS)

11:15 – 12:00

Diskusija

Undefined
Kratak opis: 

Privredna komora Crne Gore, u saradnji sa Poreskom upravom Crne Gore u srijedu 24.6.2020. godine, sa početkom u 10 časova, organizuje seminar na temu: Registracija i promjene u Centralnom registru privrednih subjekata (CRPS).

Fotografije: 
Vrijeme najave: 
Wednesday, June 24, 2020 - 10:00

Online seminar - Digitalizacija trgovine

Ako ste zainteresovani za učešće možete se prijaviti na LINKu.

Za više informacija kontaktirajte Balšu Ćulafića - bculafic@pkcg.org

Undefined
Kratak opis: 

Komorski investicioni forum Zapadnog Balkana - KIF ZB6 u okviru projekta "EU podrška KIF ZB6" organizuje online seminar Digitalizacija trgovine, koji će se održati 18. juna 2020. godine sa početkom u 10 časova.

Fotografije: 
Vrijeme najave: 
Thursday, June 18, 2020 - 10:00

Green Days

Undefined
Banner: 
Kategorija banera: 

Obuka za polaganje stručnog ispita za sticanje licence za obavljanje poslova zastupanja pred carinskim organom - PRIJAVA

Programom je predviđeno 87 časova od 45 minuta, koji će se izvoditi u Privrednoj komori Crne Gore (Novaka Miloševa 29/II, Podgorica).

Predavači su:

  1. Tatjana Vujisić, Uprava carina – Carinski sistem i postupak, posebno uz korišćenje carinskih isprava,
  2. Dženana Tuzović, Uprava carina – Poznavanje robe i carinske tarife,
  3. Stojanka Milošević, Uprava carina – Spoljnotrgovinski sistem i međunarodne carinske konvencije,
  4. Jovica Petričević, Ministarstvo finansija - Osnove sistema poreskih propisa i njihove primjene u postupku carinjenja,
  5. Ljiljana Milić, Uprava za inspekcijske poslove - Osnove sanitarnih, fitosanitarnih, veterinarskih i drugih propisa koji se primjenjuju u postupku carinjenja robe.

Cijena obuke zavisi od broja zainteresovanih kandidata i biće utvrđena nakon 31. avgusta, što je krajnji rok za dostavljanje prijava. Svi zainteresovani kandidati će dobiti obavještenje putem e-mail-a o cijeni obuke, nakon čega je potrebno da se, u roku od dva dana, izjasne da li žele da pohađaju nastavu koja bi, ukoliko bude dovoljan broj prijavljenih kandidata, počela 7. septembra 2020. godine.

Rok za PRIJAVU je 31. avgust 2020. godine.

Kontakt osoba: Filip Vujović 

tel: +382 20 230 422

e-mail: fvujovic@pkcg.org

Undefined
Kratak opis: 

Privredna komora Crne Gore, u saradnji sa Ministarstvom finansija, Upravom carina i Upravom za bezbjednost hrane, veterinu i fitosanitarne poslove, organizuje obuku za polaganje stručnog ispita za sticanje licence za obavljanje poslova zastupanja pred carinskim organom.

Kategorija najave: 
Fotografije: 
Fajlovi: 
Vrijeme najave: 
Monday, August 31, 2020 (All day)

Program pružanja podrške privredi i zaposlenima

Ministarka ekonomije, Dragica Sekulić, je predstavila Program podrške namijenjen privredi i zaposlenima u cilju ublažavanja negativnih efekata epidemije novog korona virusa COVID-19.

„Ovaj Program podrške obuhvata šest vrsta subvencija i usmjeren je na preko 100.000 zaposlenih u Crnoj Gori i nekoliko hiljada preduzetnika, mikro, malih i srednjih preduzeća“ kazala je ministarka.

Ona je navela da je ovo stabilizacioni program koji služi za očuvanje onih radnih mjesta koja smo imali u februaru 2020.godine prije nastupanja epidemije i jedan je od koraka ka sveobuhvatnim ekonomskim mjerama.

„Pored predstavnika Vlade Crne Gore i lokalnih samouprava, prilikom kreiranja mjera konsultovali smo i socijalne partnere: Privrednu komoru Crne Gore, Uniju poslodavaca Crne Gore, Uniju slobodnih sindikata Crne Gore, Savez Sindikata Crne Gore, zatim crnogorski ekonomisti i univerzitetski profesori. Takođe, predmetni paket podrške zbog posljedica epidemije COVID-19, predstavljen je i u Skupštini Crne Gore“, rekla je Sekulić.

Ministarka je rekla da je u cilju očuvanja postojećih radnih mjesta, ovim mjerama planirana podrška u visini od 50-100% bruto zarade za svako zaposleno lice koje je bilo evidentirano u mjesecu februaru 2020. godine.

Mjere koje su definisane ovim Programom odnose se na subjekte koji su izmirili poreske obaveze zaključno sa 2019. godinom ili su u reprogramu i koji nijesu prekršili naredbe Ministarstva zdravlja donijete u cilju suzbijanja epidemije korona virusa.

Mjere se odnose i na subjekte osnovane u 2020. godini, zaključno sa 15. martom 2020. godine.

Istovremeno, predloženim mjerama će se stimulisati novo zapošljavanje kroz subvencionisanje zarada za svakog novog zaposlenog u periodu od 6 mjeseci.
Privredni subjekt, za jedan mjesec, može podnijeti zahtjev za isto lice samo u okviru jedne predložene mjere.

Sredstva koja država isplaćuje kroz utvrđene mjere za podršku privredi ne mogu biti predmet prinudne naplate.

Predlog mjera obuhvata subvjenicije za:
- zabranjene djelatnosti ( 100% minimalne bruto zarade),
- turistički sektor( 100% minimalne bruto zarade),
- ugrožene djelatnosti ( 50% minimalne bruto zarade),
- novo zapošljavanje (70% minimalne bruto zarade),
- zarade zaposlenih na plaćenom odsustvu ( 70% minimalne bruto zarade)
- zarade zaposlenih u karantinu ili izolaciji (70% minimalne bruto zarade). 

„Zahtjevi za subvenciju podnosiće se elektronskim putem posredstvom novog elektronskog servisa „Program za dodjelu subvencije“. Ovaj servis će biti realizovan na portalu Poreske uprave Crne Gore (ePrijava), kojeg privredni subjekti redovno koriste za podnošenje poreskih elektronskih dokumenata“, zaključila je ministarka.

Ministarstvo ekonomije obavještava buduće korisnike Programa za pružanje podrške privredi i zaposlenima u cilju ublažavanja negativnih efekata izazvanih epidemijom novog korona virusa COVID-19, da sva pitanja i nedoumice u vezi sa načinom apliciranja za subvencije mogu postaviti putem e mail-a: subvencije@mek.gov.me.

Ministarstvo ekonomije će na dnevnom nivou odgovarati na pristigla pitanja, a najučestalija pitanja i odgovori na ista će biti objavljeni na sajtu Ministarstva ekonomije(www.mek.gov.me).

Program pružanja podrške privredi i zaposlenima, u cilju ublažavaja negativnih efekata epidemije novog korona virusa COVID19

Na osnovu člana 17 Uredbe o Vladi Crne Gore ("Službeni list CG", broj 80/08, 14/17 i 28/18), a u vezi sa članom 19a stav 1 Zakona o regionalnom razvoju ("Sl. list CG", br. 20/11, 26/11, 20/15 i 47/19), a u vezi sa članom 7 stav 2 tačka 1 Zakona o kontroli državne pomoci ( “Sl. list CG”, broj 12/18), u cilju umanjenja negativnih posljedica nastalih ozbiljnim poremećajem u poslovanju privrednih društava u Crnoj Gori usljed pojave epidemije korona virusa (COVID-19), Vlada Crne Gore donosi Program pružanja podrške privredi i zaposlenima, u cilju ublažavanja negativnih efekata epidemije novog korona virusa COVID19 (u daljem tekstu: Program). Pored podrške preduzećima u ublažavanju posljedica krize, Program ima za cilj očuvanje radnih mjesta u privrednim društvima, kao i ukupnog zdravlja crnogorskih građana.

Podrška Vlade Crne Gore (u daljem tekstu: Vlada) biće usmjerena kroz subvencije preduzetnicima i privrednim društvima registrovanim shodno Zakonu o privrednim društvima („Sl. list RCG“, br. 06/02 i „Sl. list CG“,br. 17/07, 80/08, 40/10, 36/11, 40/11) čiji je rad zabranjen naredbama Ministarstva zdravlja u cilju suzbijanja epidemije, kao i preduzetnicima i privrednim društvima koji su u značajnoj mjeri smanjili obim aktivnosti kao posljedica naredbi Ministarstva zdravlja u cilju suzbijanja epidemije. Program takođe obuhvata subvencije zarada zaposlenih na plaćenom odsustvu, kao i zarada zaposlenih u karantinu i izolaciji.

Programom pružanja podrške privredi i zaposlenima, u cilju ublažavanja negativnih efekata epidemije novog korona virusa COVID19 definisano je 10 mjera i jedna preporuka Vlade Crne Gore, a koje imaju za cilj pružanje podrške privredi i zaposlenima, koji su ugroženi usljed aktivnosti preduzetih u cilju sprječavanja širenja korona virusa.

Mjere Vlade definisane kroz ovaj Program kreirane su prema potrebama i primjerene trenutku realizacije i istovremeno predstavljaju početak sveobuhvatnih ekonomskih mjera koje će postepeno biti preduzimane kako bi crnogorska ekonomija nastavila razvojnim putem.

Pored predstavnika Vlade Crne Gore i lokalnih samouprava, prilikom kreiranja mjera konsultovani su i socijalni partneri:  Privredna  komora Crne Gore, Unija poslodavaca Crne Gore, Unija slobodnih sindikata Crne Gore, Savez Sindikata Crne Gore, zatim crnogorski ekonomisti i univerzitetski profesori. Takođe, predmetni paket podrške zbog posljedica epidemije COVID-19, predstavljen je i u Skupštini Crne Gore.

Predmetnim Programom pružiće se podrška za više hiljada preduzetnika, mikro, malih i srednjih preduzeća koja zapošljavaju preko 100.000 zaposlenih. U cilju očuvanja postojećih radnih mjesta, mjerama je planirana podrška u visini od 50-100% bruto zarade za svako zaposleno lice koje je bilo evidentirano  u mjesecu februaru 2020. godine.  Istovremeno, predloženim mjerama će se stimulisati novo zapošljavanje kroz subvencionisanje zarada za svakog novog zaposlenog u periodu od 6 mjeseci. Privredni subjekt, za jedan mjesec, može podnijeti zahtjev za isto lice samo u okviru jedne predložene mjere.

U cilju obezbjeđivanja likvidnosti privrede kreiraće se nove kreditne linije u okviru hitnih mjera za ublažavanje posljedica izazvanih pandemijom korona virusa na ekonomiju Crne Gore, povraćaj PDV-a realizovaće se u roku od najviše 45 dana, dok se limit carinske garancije za odloženo plaćanje carinskog duga produžava sa 30 dana na 60 dana.

Mjere koje su definisane ovim Programom odnose se na subjekte koji su izmirili poreske obaveze zaključno sa 2019. godinom i koji nijesu prekršili naredbe Ministarstva zdravlja donijete u cilju suzbijanja epidemije korona virusa. Mjere se odnose i na subjekte osnovane u 2020. godini, zaključno sa 15. martom 2020. godine.

Sredstva koja država isplaćuje kroz utvrđene mjere za podršku privredi ne mogu biti predmet prinudne naplate.

Zahtjevi za subvenciju podnosiće se elektronskim putem posredstvom novog elektronskog servisa „Program za dodjelu subvencije“. Ovaj servis će biti realizovan na portalu Poreske uprave Crne Gore (ePrijava), kojeg privredni subjekti redovno koriste za podnošenje poreskih elektronskih dokumenata. Zahtjev će se podnositi upotrebom digitalnog sertifikata uz obavezu prethodnog podnošenja IOPPD obrasca, a za preduzetnike unošenjem traženih podataka i podnošenjem GPPFL/ZPO obrasca.

Informacija o izmjenama i dopunama Programa pružanja podrške privredi i zaposlenima, u cilju ublažavanja negativnih efekata epidemije novog korona virusa COVID19

Na sjednici, održanoj 30. aprila 2020. godine, Vlada Crne Gore je razmotrila i usvojila Informaciju o izmjenama i dopunama Programa pružanja podrške privredi i zaposlenima, u cilju ublažavanja negativnih efekata epidemije novog korona virusa COVID19.

Naime, u okviru pripreme za implementaciju Programa, Ministarstvo ekonomije je otvorilo e-mail adresu subvencije@mek.gov.me za podršku i pitanja budućih potencijalnih korisnika programa. Kroz vrlo intenzivnu komunikaciju sa privrednicima uočeno je da postoje određene nejasnoće po pitanju mogućnosti korišćenja pojedinih mjera, kao i da su opravdani zahtjevi da se izvrši manji broj izmjena u kategorizaciji djelatnosti u odnosu na pripadajuće mjere subvencije. Tako su u kategoriju zatvorenih djelatnosti dodate i one u kojima posluje najveći broj knjižara, dječjih igraonica, optičkih radnji, autobuskih stanica i dr. koji su u prvoj verziji Programa bili svrstani u druge kategorije. 

Dodatno je pojašnjeno da pravo na dobijanje subvencije na zaradu imaju i privredni subjekti koji u trenutku podnošenja zahtjeva za subvenciju redovno izmiruju reprogramirane poreske obaveze shodno Uredbi o uslovima za odlaganje naplate poreskih i neporeskih potraživanja («Sl.list CG», broj 57/18).

Takođe je precizirano da novozaposleni čije zaposlenje država subvencionira u periodu od 6 mjeseci mora ostati u radnom odnosu kod poslodavca najmanje 12 mjeseci od zasnivanja radnog odnosa.

Undefined
Fotografije: 
Program pružanja podrške privredi i zaposlenima
Kratak opis: 

Program za podnošenje zahtjeva za subvencije na portalu eprijava.tax.gov.me će biti otvoren za sva privredna društva i sve preduzetnike sa digitalnim sertifikatom od 1. maja u 12h.

Prijava preduzetnika bez digitalnog sertifikata će biti omogućena na istom portalu od ponedjeljka 4. maja.

.................................................................................................................................

Kategorija članka: 

Pages